vineri, 18 decembrie 2009

Alex [ VeLeA] - Mi-e dor de tine

E frig afara [8-|]

Ploua si eu..[:-S]

Ma gandesc ca sunt [:-j]

Plecat mai mereu.. [:-<]

Nu-mi spui nimic,dar stiu ca ti-e greu [:-((]

Acelasi lucru se intampla si-n sufletul meu… [=((]

Au trecut trei zile de cand nu te-am vazut,[;;)]

Tu mi-ai lipsit in fiecare minut…[:-<]

Mi-e dor sa te strang in brate, sa te sarut,[>:-D< + :-*]

Mi-e dor sa-mi vorbesti, mi-e dor sa te ascult..[:-@..8->]

Soapte fierbinti si dulci in fiecare noapte,[ =p~ i-)]

Mi-e dor de tine si te vreau aproape [:-< >:D<]

Mi-e dor de tine,mi-e dor de tine 7(sapte)zile din 7(sapte) imi lipsesti… [:-((]

Mi-e dor de tine,mi-e dor de tine..si cerul plange ca tu nu esti…[:-((]

Si ma gandesc cat de bine-i acasa, [<:-P]

Unde m-astepti tu…atat de frumoasa [;;)]

Ma simt iubit in fiecare minut...[:-X :-!! :-X :-!! :-X]

Imi zambeshti, mi-e dor sa te sarut..[:-* :-* :-* :-*]


melodia ~Mi-e dor de tine~ aici



2 comentarii:

I and Me spunea...

http://dirrty-fame.blogspot.com/

Alina spunea...

Emotionanta melodia:):X
Si foarte frumoasa:X