vineri, 5 februarie 2010

Trecut

Ce-a ramas din noi?Hm.. A ramas trecut.Am pastrat in gand poza aceea cu noi..a marcat taceri,a marcat dureri..dorinta de-a invinge este vie-n sange. Esti inca cineva pe fundalul piesei din viata mea..Cad in betia gandului, melancolica, o iau pe drumul pasilor trecuti.. Imi amintesc si zilele cu soare si cele cu ploaie, si peste tot si toate-mi amintesc, ca tre' sa dau un "multumesc" celor care ii iubesc, si-un sfat prietenesc : " Invata sa traiesti.Pune STOP si zambeste"..
Sunt o gramada de ani ce trec si nu se mai intorc, si fiecare an, e amintirea ce o port..
* cum am putut sa ii iubesc pe cei ce m-au tradat?
* cum am putut sa imi iau teapa cand credeam cu adevarat?
* cum am reusit sa rad cand altii nici nu rezistau?
* cum am crezut in mine cand nimeni nu mai credea?
* cum..am ramas aceeasi cand decoruri se schimbau..

2 comentarii:

Bianca Anghel spunea...

"Noi"...8->
Ce cuvant frumos ;x

Cojocaru Adriana Daniela spunea...

Uni incearca sa-si uite trecutul dar cred eu ca trebuie sa ni-l asumam...
Si mi-a placut foarte mult aceasta asociere: "betia gandului"...:X