luni, 22 martie 2010

O zi mult prea minunata

Nu e o zi speciala...dar e minunata..a intrat frumos ziua de azi in viata mea..
e soare si ma binedispune.. *prietenii stiu de ce..*
mi-a intrat in camera prin perdelele caramizii..portocalii ca intr-o zi de vara adevarata,chiar daca vara nu e chiar asa aproape..eu o astept cu dragoste
alarma la ceas ..pe care o cam urasc in restul zilelor..in dimineata asta,am iubit-o..a sunat frumos..a sunat a "trezeste-te azi va fi ziua ta minunata"
poate e de la laptele cu cereale...sau poate nu...:)) poate e doar in imaginatia mea ..care este..:>
am nevoie de zambete..de buna dispozitie..
astazi chiar simt ca e primavara..nu pot sa-mi dau seama de ce tocmai astazi, simt ca a inceput primavara...e deja 22 martie..nu e..ceva special...dar poate fi si n-am sa-mi dau silinta pentru ca..oricum doar vremea-n sine e...speciala
desi de obicei ziua de luni...este mult mai..slow asta a fost...hard..:> trezirea a fost foarte matinala..mi-am umplut plamanii de aer curat (evitand impuritatile din aer pe care mi le-a oferit vecinu' de la parter cu baraitoarea lui...ca ce-o mai ambaleaza fratiiicaaa :))asta ca fapt divers.)
am simtit cum aerul rece si fresh imi intra in fiecare celula din corp..o raza de soare m-a mangaiat duios pe fata si-am trimis-o si la tine...si la tine..si la voi toti.. a ajuns,nu??
simt in mine cum vine vara..simt cum imi revin incet incet la viata din "hibernare".. cu fiecare dimineata in care soarele rasare si nu e niciun norisor,fie el si pufos pe cer..mi se trezesc celulele la viata..si se umplu cu bucurie..astazi,cel putin asa am simtit.
azi imi stralucesc ochii ...ca in copilarie.. azi zambesc ORICE AR FI.
Frumoasa-i dimineata cand ma trezesc zambind..De cate ori te vei uita la mine cu ura sau maine ...de-atatea ori iti voi zambi cu simpatie...(cel putin azi)
Azi nici melodiile ...nici macar..ele..nu ma mai afunda-n sentimentalismul meu...:))
Nu mi-e frig..si patu nu-mi mai pare mare...cand nu esti langa mine...deocamdata mi-e bine...am loc destul fara sa dau de tine..

Niciun comentariu: