marți, 3 august 2010

La multi ani!

Sunt restanta stiu, dar ALin e coleg si prieten bun si ma iarta..
La multi ani cole! :> urarea specifica sper ca o mai retii.. :>
in rest n-o sa ma apuc acum sa-ti scriu romane, nu pentru ca n-as avea inspiratie sau chef de tastat..numai ca...doamna caldura s-a cam instalat peste tot si e un discomfort teribil.. Imi pun un film si...ma duc sa-mi continui leneveala ..:X te-am pupat cole..si..te besc sa nu uiti,chiar daca ne mai certam,contrazicem,suparam..in adancul sufletului noi vom ramane la fel de buni prieteni si..vom gasi sprijin ca de fiecare data unul la altul.. ! Cristi..nu te-am uitat..toate astea sunt valabile si pentru tine! Va pup baietii mei..si sper sa ne pastram aceasta "formula" si peste 10,20,30,40,50...90 de ani! :> sa vedeti ce v-alerg cu bastonu daca va suparati babutele..sau le-alerg pe ele daca va supara..:X

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna, ti-am dat add pe mess ca sa mai vb.Imi cer scuze k nu am raspuns mai rpd dar abia acum am putut.O sa lansez cartea dar intai trebuie sa gasesc o editura :( te pup si mai vb:*