joi, 8 octombrie 2009

Leapasa..de la Corina.

Am primit o Leapsa de la Corina....multumesc ca-mi dai de lucru... si ca o persoana constiincioasa o rezolv in cele ce urmeaza

1. Ce speli prima dată la duş?
Cada.
2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
:))Daca`as avea helanca..sigur ar fi alba
3. Îţi place cafeaua?
Da.
5. Cum te simţi acum?
Obosita
6. Care e ultima literă din numele persoanei de care eşti îndrăgostit/ă?
Nu exista o persoana in viata mea de care sa fiu indragostita...dar...nu dramatizez..
7. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Nu'mi amintesc...am mai multe vise pe noapte de care-mi aduc aminte doar dimineata si atunci sunt doar fragmente...le uit foarte repede...
8. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
NU...mi s-ar apleca...probabil 1 saptamana da.
9. De ce ai o poftă puternică acum?
De o ciocolata....chiar ca ar fi buna..
10. La ce te gândeşti când auzi cuvântul “varză”?
La in prima faza la Varza,un amic...apoi la leguma...si la o melodie normaal...
12. Muşti sau lingi îngheţata?;)
O savurez...depinde de moment oricum mananc foarte multa...
14. Câte dormitoare are casa ta?
Doua ...(2).
15. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Nu...dar nu e timpul pierdut..
16. Îţi place brânza?
Da...o iubesc
17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat/ă?
Chicanos - Nuestro amor
18. Câte ţări ai vizitat?
Romania in intrgime aproape..mi-ar placea sa vizitez Franta
20. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
DAAAA....as vrea sa incerc senzatia asta la un moment dat.
21. Ai lua masa cu George W. Bush Clooney?
Cu ce m-ar incalzi ca mananc cu domnii acestia? Sunt si ei tot oameni...tot asa alearga si ei prin farfurie maslinele...
22. E ceva strălucitor în camera ta?
Da..niste bijuterii...stalucesc din cauza becului aprins si se reflecta-n o oglinda
25. Ouă albe sau maro?
Oua de strut
26. Îţi place muzica?
E viata mea...nu vad o zi fara muzica...ma trezesc cu ea...adorm cu ea,mananc cu ea....fac totul pe ritm de muzica
35. Ai intrat vreodată într-un zid?
Nu'mi aduc aminte...
36. Anotimpul preferat?
Vara,normal...si toamna se accepta in unele momente
37. Adormi cu televizorul deschis?
Cu calculatorul in fiecare seara...se opreste el peste o ora de cand ma retrag eu in lumea viselor
38. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Da.
39. Crezi că eşti bătrân/ă?
Normal ca NUUUU.
40. Finiş. Vă vine să credeţi?
DA :D

Urmeaza la rezolvare Deea...Dory...Denisa si toti cei care vor s-o preia..

Niciun comentariu: