duminică, 18 iulie 2010

Un tip la inaltime

O carte imprumutata..care mi-a placut foarte mult,"Un tip la inaltime" Marisa Mackle,editura Polirom,(p.s. : editura asta are niste carti foarte bune, am remarcat asta pe parcursul timpului..imi plac! deci..un plus) autoarea acestei carti are un stil aparte de-a povesti,captivandu-te inca de la inceput. Eu am fost atrasa de aceasta poveste, a unei stewardese pentru ca, mereu mi-au placut fetele care se incumeta sa aiba o viata asa de …aglomerata. Si...daca te-ntrebi de ce citesc alte carti in loc sa le citesc pe cele pentru scoala...te-anuntz ca..eu fac totul d-andoase-lea..:P si citesc..cam ce ma captiveaza..nu ce am impus!

uitati si..alte pareri referitoare la aceasta carte..


"Un roman jucaus,spiritual si amuzant al unei scriitoare in plina ascensiune!" Irish Tatler
"Marisa Mackle este regina povestilor romantice " Dailey Mirror (sunt total de acord!)
"Una dintre cele mai bune autoare irlandeze!"" Waman's Way

Niciun comentariu: