sâmbătă, 22 august 2009

Astazi e ziua ta...

Astazi...23.08...este ziua lui maaai...cum a cui?? :)) cumnatelul dorinei.. e mai mare cu un an...dory..vezi ca incepe sa imbatraneasca si nu mai e bun...cu varsta se mai subrezeste cate una alta...la energia ta..s-ar putea sa fie expirat.. La multi ani ...la multi bani ....la multe gagici ....si...:> tot ce vrea el..dorinutza sa-ti traiasca..sa ai parte de neamu' lui mult si bine de acum incolo...si IUBITI-VA MULT..vorba celebra a lui Mircea Radu..:))...ca tot veni vorba de zile de nastere...se apropie si ziua mea..:(( mai imbatranesc cu un an...deja incepe sa se simta prezenta anului in plus..nu-mi mai da pace inaintarea asta-n varsta..incep sa-i inteleg pe unii care nu vroiau sa devina majori...dar totusi s-a intamplat..asa cum ne va veni randul tuturor...inca mai am vre-o 2 ani de "copilarit" (zici ca vine sfarsitu' lumii...o data cu majoratul)...Majoratul este cumpana dintre bucuria serbarii si...regretele de a 2 a zi..in care-ti dai seama ca de acum nu te mai poti baza pe faptul ca esti copil si se presupune ca ai gresit...acum tot ceea ce faci va atrage dupa sine si responsabilitati mai mari...Cand eram mica imi doream sa devin mare..acum cand am mai crescut imi e dor de vremea cand nu imi pasa prea mult de ceea ce e in jurul meu , nu observam decat ceea ce aveam nevoie..copiii..locuri de joaca..jucariile..Anii copilariei trec nesperat de repede si durerea ireversibilitatii lor o simti cu adevarat abia atunci cand ajugi la varsta maturitatii depline in gandire..cand poate viata te-a incercat cu multe si ...iti da impresia ca te-a maturizat prematur.


Profita de fiecare clipa a copilariei...a adolescentei pentru ca...SUNT CU ADEVARAT CEI MAI FERICITI ANI!

Un comentariu:

Doryna spunea...

da...eu nu am scris pe blog:"> si totusi ii zic aici :La multi ani Mantut si la multi ani Merin:)!