luni, 31 august 2009

De ce ??

* astazi este ultima zi de vara si totusi afara ploua ca si cum toamna se instalase de ceva vreme?
* cu terminarea verii vine de fiecare data scoala?
* in playlist-ul meu de cateva zile canta numai melodii triste de parca vor sa prevesteasca plecarea verii?
* mi se spulbera toate visele de vara pana vara viitoare cand apar altele cu forte proaspete si gata de realizat?
* de ce am tendinta sa inghesui hainele colorate de vara undeva sus in sifonier si sa scot la lumina hainele groase..mai inchise la culoare? Mie imi place culoarea...ma deprima Toamna..
* nu mai este tot asa de multa harmalaie seara afara....??
* ne zgribuleste frigul de cum se insereaza?
* serile de toamna ma deprima?
* simt nevoia ca in serile de toamna sa vad filme de dragoste?
* toamna pentru mine e ca o despartire? ma desparte de serile de vara....
* in serile de toamna stau si scriu despre ploi...si lacrimi ...si ganduri....revenite?
* toamna imi trezeste amintiri care ar trebui sa ramana uitate..?
* are cam aceleasi efecte pentru toata lumea...anotimpul asta?
* aseman vara cu tineretea,buna dispozitie iar toamna cu batranetea si greutatile ei?
* nu mai sunt fluturi colorati...?? macar fluturi sa fie sa imi mai aduc aminte de vara..dar nu sunt ii caut peste tot..nu-i gasesc decat in poze..:(


DE CE? De ce exista septembrie....de ce vine toamna...? de ce ??

Niciun comentariu: