sâmbătă, 22 august 2009

Unghiute

In vacanta asta,tinand cont ca am avut atat timp la dispozitie nu am postat prea multe amanunte..Prietenii si colegii deja au obervat ca eu am o obsesie pentru unghii. Asa cum am mai spus si in alta postare imi place ca unghiile sa fie igrijite si este un aspect care nu tine cont de sex pentru mine..imi place sa vad ca si baietii se preocupa de unghiile lor..dar la ce vreau sa fac referire in aceasta postare n-are legatura cu baietii...

Vreau sa ofer cateva idei pentru manechiura fetelor in pana de ideei. Sunt destul de usor de realizat...ai nevoie doar de unghii sanatoase (pentru ati schimba culoarea cand te plictisesti...:)) asa cum fac eu)..lac (pentru protectia unghiei)...oja colorata....bine inteles indemanare si scobitoooori [ :X :X :X ]

Unele modele sunt incercate si de mine pe propriile unghii altele sunt numai incercate...culoarea se alege in functie de preferinta...Spor la modelat unghiute...SIMPLU SI DE EFECT!

...daca aveti curaj sa va lasati mainile in mana mea .... fetelor va astept ....daca aveti si propuneri de modele cu atat mai bine.

Niciun comentariu: