duminică, 6 septembrie 2009

Amintiri

E noapte ...gandurile de la miez de noapte nu ma lasa s'atipesc deloc.. gandurile care ma duc departe,in vremuri trecute. Cine zice ca poate uita trecutul se inseala. Asa am zis si eu..si uita-ma si azi dupa atata timp rememorand imagini si locuri din trecut, retraind sentimentele pe care nu le mai doresc..cel putin in momentele cand sunt constienta de cum au decurs lucrurile..dupa petrecerea lor..si uite asa alta lacrima'mi strabate obrazul, nu le mai pot tine-n mine...navalesc pe rand in fiecare noapte..in somn..inainte de a adormi, una cate una...si cu ele sper sa se piarda si sentimentele trecute..adorm cu ele ...si se pierd in noapte ..asa dimineata poate incepe minunat. Dimineata asta a fost...mohorata si aducatoare de amintiri..In vis pot proceda cum vreau...Visul nu mi-l controleaza nimeni...sunt propria stapana a intamplarilor..
pot face ca totul sa se schimbe doar cu o vorba..pot sa mut muntii din loc..imi pot permite sa visez in vis la tot ce in realitate nu se va intampla niciodata..iar dimineata,dimineata ma amuz si incep ziua cu zambetul pe buze..Mi-au mai ramas doar amintirile..pe care le tin intr-un colt indepartat al mintii..si le dau frau liber doar in momentele de singuratate...singura face 2 face cu noptile si stelele..

Niciun comentariu: