joi, 3 septembrie 2009

Regrete...

  • regret ca nu am fost nici macar o zi la mare anul asta..imi e asa de dor de ea...
  • regret ca nu poate fi ziua mai lunga..24 de ore nu imi sunt de ajuns sa iubesc tot ce ma inconjoara...
  • regret ca trece timpul ..parca din ce in ce mai repede..se scurg orele ca minutele pe vremuri
  • regret ca unele experiente te maturizeaza inainte de vreme si intelegi cu timpul de ce s-a intamplat asa..
  • regret ca toamna culorile ruginesc
  • regret ca unele prietenii nu pot tine o viata asa cum ne propunem la inceput..
  • regret ca nu te-am cunoscut de cand eram foarte mica sa impartim totul d'atunci..
  • regret ca nu te vad dimineta de dimineata cum te trezesti ..sau ca nu te pot trezi eu
  • regret ca dimineata nu ma vezi pe mine
  • regret ca nu pot fi mereu vesela si bine dispusa
  • regret ca nu ne completam intotdeauna perfect..dar nimic nu e perfect si asta ma linisteste
  • regret ca persoanele dragi pleaca din lumea noastra intr-un moment in care simteam ca avem mai mare nevoie de ele..
  • regret ca nu pot pastra prospetimea florilor pentru totdeauna
  • regret ca nu am un nor propriu..
  • regret ca fluturii nu traiesc in fiecare anotimp..ar trebui sa fie cate-un tip de fluture specific pentru fiecare anotimp...cand ma fac eu mare o sa'mi "confectionez"
  • regret ca nu pot pastra in amintire toate momentele petrecute cu mama..imi va fi foarte dor de ea candva..
  • regret ca nu am petrecut mai mult timp cu bunica...as petrece acum dar ma vegeaza de sus :(
  • regret ca oamneii au mai multe fete
  • regret ca nu pot face nimic pentru ai ajuta pe unii oamneni sa aiba o viata mai frumoasa
  • regret ca am trecut de vremea copilariei cand ma jucam..imi doresc sa ma mai joc si acum dar nu are acelasi farmec..
  • regret ca nu am pastrat pentru eternitate primul sarut..:(
  • regret ca nu am imortalizat unele momente de care-mi aduc aminte cu drag
  • regret ca am aflat ca Mos Craciun nu exista cu adevarat..
  • regret ca adolescenta nu dureaza o vesnicie..
  • Regret ca am atatea regrete...

Niciun comentariu: