marți, 15 septembrie 2009

Balciul vine cu o alta obsesie ....pentru melodii

Melodia aceasta , probabil ca unii o stiti de mai mult timp,dar eu am auzit-o zilele astea, de cad se afla balciul in oras...o tot au unii de la Tornado pe un cd care canta de cand a inceput balciul...deja stim ce melodii urmeaza asa ca...daca avem vre-o preferinta ne indreptam spre comedia respectiva,unde stim ca urmeaza melodia.
Am descoperit ca .."umbrelutele" au alta denumire.. :)) "parasute"... asa le numea domnul care vindea bilete..."avem parasute la doar 3 lei..." :)) "da-ti copii in parasute la doar 3 lei"

A venit o comedie noua...bine , de fapt acum se pregateste de plecare, si corect ar fi sa scriu " va pleca,daca nu a plecat de pe acum o comedie noua " in care m-am dat vreo...vreo 3...4.. ori..:)) un fel de Hummer..dar numai ca te invarte in mai multe directii, este dublu(dar cu toate astea nu-l umple niciodata). Si preturile..;)) bine inteles sunt mai ridicate decat anul tercut...daca pana si caluseii, (nu ca m-ar fi tentat, dar totusi....nu sunt cine stie ce) costau 5 lei...la fel ca formula imbunatatita a Hummer-ului ca am uitat cum zicea Deny ca se numea prefer sa mananc decat vata de zahar pe bat si susan , caruia am uitat sa ii fac poza.."scuzoaiele mele"..si mai erau niste mere glazurate, care am descoperit ca sunt bune, tocmai in ultima seara, cand bine inteles toata lumea se pregatea de plecare, eu cautat "mere glazurate ". Cam in asta a constat balciul pe anul acesta. Nu au fost decat persoare cu nervii tari si fete cu fundul rezistent la bile..pentru ca daca nu detii aceste calitati nu ai ce cauta in blaci..sunt tot felul de "spioni" care te urmaresc, si te urmaresc...iar pana la urma te trezesti ca esti asaltata de o ploaie de bilute. Trebuie sa stai grupat in cete destul de numeloase, care sa contina mai multi baieti decat fete, ca sa fii sigura ca nu te trezesti "luata pe sus" de anumiti indivizi...Multumesc baietilor ca..nu ne-au lasat singurele si ca au stat mereu in jurul nostru cu riscul de a primi din greseala bilele care ne erau adresate noua.

Imi pare rau ca nu merge se adaug si celalata melodie...dar se numeste How do you do si o canta Boom . Asteptam cu "mare entuziasm " balciul de anul viitor, si ca in fiecare an speram sa nu fim noi "victimele tragatorilor cu bile"

Niciun comentariu: