marți, 14 iulie 2009

Inceputul Meu (my first blog)

Nici nu stiu cum sa incep..e posibil ca pana ma obisnuiesc sa scriu asa "normal" sa mai regasiti printre randurile mele si cateva elemente "mess" ...Oricum inceputul este mai dificil...in principal ...asa ca la prima postare ...pe acest blog veti gasi compuneri(proprii),poezii(nu personale,o sa specific si autorii ,iar daca imi vor apartine ma autoanut). Despre mine nu stiu ce as putea sa spun...Prietenii imi spun "matza".... sunt o fire dornica de prietenii(incerc sa-mi maresc cercul de cunostinte cu cat posibil...imi place sa relationez si sa imi impartasesc ideile ....sa dau sfaturi acolo unde cred ca ma descurc si atunci cand mi se cere parerea),nu imi place sa ma bag in vorba asa de una singura cand nu cunosc prea bine persoana cu care se vorbeste..sunt o "specie" de fecioara atutentica...mi se potriveste zodia perfect...urasc sa ies nearanjata din casa...chiar si daca plec doar pana la magazinul din coltul blocului, de iesit in oras incep sa ma pregatesc cu aproape o ora inainte...spere rusinea mea nu sunt o fire deloc punctuala (prietenii s-au obisnuit) imi place sa vorbesc la telefon , "il tocesc"..urasc barfa (la fete ca la fete, ele oricum sunt renumite pentru asta,dar barfa in randul baietilor mi se pare ceva de foarte prost gust)...sa umble vorba asa de la unu' la altu'.. In general la oamenii pe care-i intalnesc pentru prima data sunt atenta la foarte multe detalii ...tot un "defect" de zodie...detest persoanele care sunt nearanjate la ungii ..pentru mine cel putin e important aspectul mainii..mai ales daca este vorba despre o fata,cu toate ca..si mainile baietilor trebuie sa fie ingrijite ca sa imi lase o impresie buna.. Incerc pe cat posibil sa privesc persoanele in ochi..Ochii sunt oglinda sufletului..iti poti da seama de sufletul omului doar privindu-l in ochi.. Acum deja este desul de tarziu voi mai impartasi din parerile si gandurile mele in serile urmatoare(imi place sa navighez mai mult seara..mi se pare reconfortant...si ziua imi ocup timpul cu alte "minuni" ale net-ului , cu muzica(face parte din viata mea..de altfel si apa..ma hidratez intens..nu este zi sa nu beau cel putin 2 litrii de apa (plata) ceea ce sfatuiesc pe toata lumea sa faca...consumul de apa ajuta la eliminarea toxinelor din corp,mai ales pe timp de vara e indicat,deja am inceput sa deviez de la subiect..imi dau seama.) si cu cititul...cu toate ca am observat ca nu foarte multi adolescenti mai practica acest "sport"...deja este intrat in randul "sporturilor extreme" pentru unii.


PS: " Doreste mult , spera putin si nu cere niciodata nimic! "

Niciun comentariu: