vineri, 17 iulie 2009

Leapsa...preluata de la..Lumilight

SINT: neatenta,foarte uituca,niciodata punctuala si dornica sa ofer ajutor in orice problema(atat cat consider ca ma pricep),unerori cicalitoare,sacaitoare
AS VREA: sa vizitez China,Paris si America
PASTREZ: tot :)) camera mea e "locul cu de toate" agende,reviste,decupaje,poze,cd-uri,si tot felul de amintiri
MI-AS FI DORIT: sa am o camera mai mare(nu de alta..da in curand va deveni neincapatoare pentru toate "lucrurile utile"din ea)
NU IMI PLACE: cand sunt intrerupta,deoarece uit ideea,sa am interdictii(nu ca as avea pe nedrept cand am)
MA TEM: de mine si de reactiile pe care le pot avea, si de necunoscut
AUD: o liniste prea apasatoare cand e noapte si nu trec masini pe sub geamul meu(se intampla foarte rar),in general aud doar ce vreau si ce consider ca imi e folositor
IMI PARE RAU: de fiecare clipa care trece si sunt suparata,si de fiecare zi in care nu am ras
IMI PLAC: melodiile ritmate,cartile,imi place cand sunt inconjurata de prieteni, culoarile maro..negru,alb,rosu',galben,verde etc :)) tot ce-i colorat...
NU SUNT: barfitoare, materialista
DANSEZ: tot timpul(mai ales in casa)
NICIODATA: n-am plecat din tara(dar nu-i timpul trecut)
RAR: stiu cu ce sa ma imbrac dinainte sa fie fara 15 si sa trebuiasca sa plec
PLANG:doar daca nu ma pot destainui cuiva,dar mama e dispusa mereu sa ma asculte asa ca...destul de rar,si nu din orice nimic
NU SUNT INTOTDEAUNA: atenta (nu sunt aproape niciodata..da' ;)) )
NU IMI PLACE DE MINE ATUNCI CAND: incerc sa ma scot nevinovata chiar daca stiu ca sunt
SUNT CONFUZA : si ce?? ies repede din starea asta....
AM NEVOIE: de spatiu, timp pentru mine si numai pentru mine
AR TREBUI: sa mai ascult si de altii(cel putin din cand in cand)

Cine doreste poate prelua LEAPSA

Niciun comentariu: