joi, 23 iulie 2009

Tatuaje

:D cu si despre tatuaje cateva modele...impresii...eu personal as incerca un tatuaj..dar daca stau sa ma gandesc la consecinte...ma mai gandesc..in privinta unuia permanent....dar unul temporar chiar as incerca...poate-mi voi face, pentru delectare va las cateva modele...



vechea mea obsesie pentru fluturi...:D

astea mi se par dragute ...poate si pentru ca sunt color...:D

as incerca si ceva de genul cu toate ca..insecta asta nu-mi place ..un tatuaj in genul acestuia as incerca..


  • mi se par mult mai..."serioase" daca pot sa spun asa cele alb-negru ..cele clasice...
  • nu mi-as face un tatuaj permanent pentru ca....ma gandesc la nepotii mei...ce vor zice..."oo mamaia/bunica are tatuaj..:)) " adica totusi...
  • imi e frica sa imi fac un tatuaj permanent...pentru ca...ma tem ca ma voi plictisi de imagine

Oricum apreciez persoanele care au curaj sa-si fac un tatuaj...sper sa ma aflu si eu printre ele...dar daca va fi sa-mi fac tatuaj va fi ceva serios...nu-mi place sa vad persoane tatuate pana si pe limba...adica..hai sa zicem...1...2..micute...dar ...tot corpul...mi se pare ceva exagerat.. O sa mai adaug cateva modele care mi s-au parut interesante si de ce nu sa adaug si "tatuajul" desenat de mine..in timpul liber..

Niciun comentariu: