sâmbătă, 18 iulie 2009

Senzatie de vara



Bineinteles ca daca este vara este...DISTRACTIEEE...parca nu ma mai satur de muzica,de petrecut,de ras,de culori,de soare, de cer senin,de iubirea de vara,de aer cald(bine daca stau sa ma gandesc mai mult de aer cald ma satur repede), de plimbarile de seara...de statul pe banca si privitul la cer...la steluta aia a noasta...aia care se tine dupa noi si e mai mereu desupra noastra..oriunde ne-am duce...nu ma satur niciodata sa stau cu tine..as sta asa la infinit..dar de preferat e sa fie seara..sa fie putin mai racoare..si sa fie liniste...sa fiu cu tine sa ascultam amandoi linistea. Iubesc sa acult linistea cu tine...ma simt mai bine..sa stau acolo la locul nostu si sa ne uitam pe cer sa vedem cum apar licaririle alea minunate care ne vegheaza iubirea. Serile de vara sunt preferatele mele... sunt niste clipe pe care nu le uit niciodata...serile de vara...sunt cele mai dulci pentu mine..ca si anotimpul, aceste amintiri ma binedispun pe timpul iernii,amintirile calduroase de vara...inghetata aia pe care te chinui atat sa mi-o cumperi pentu ca nu vreau nimic...chiar nu am nevoie de nimic atat timp cat esti cu mine nu mi-e sete,nu mi-e foame...nu simt decat iubire,si starea asta nu se poate explica..imi aduci zambetul pe buze atunci cand nu am avut o zi prea activa..plictisela intervine inevitabil...
Ascult Kiss FM...radioul asta imi aduce aminte de mare...de plimbatul pe faleza...de jocurile de carti pana noaptea tarziu la lumina lumanarii anti-tantari,de discotecile de care aveam oroare cand eram mai mica...iubeam muzica nespus de mult..la fel ca si acum dar imi placea sa dansez doar in compania cunoscutilor, muzica asta ma insoteste tot timpul nu numai in vacante,dar parca in vacante suna mult mai bine..daca inchid ochii deja aud marea...imi place ca pot sa o aud de fiecare data cand imi este dor de ea..prin scoici...niciodata nu am inteles de ce se aude marea prin scoici ...dar oricum le multumesc ca pastreza acolo acel sunet mult iubit de care ma pot bucura atat timp cat nu ma aflu pe plaja...sa simt nisipul frigandu-mi sub talpi si strecurandu-se printre degete... Cu timpul am inteles de ce tinerilor le place sa piarda timpul prin discoteci,dansand...sunt super discotecile amenajate pe plaja..sa auzi si marea in pauzele dintre melodii...cand te dor urechile de atata muzica te poti retrage sa faci o plimbare pe malul marii si apa sa-ti revigoreze picioarele si sa le faca apte pentru inca o lunga perioada de "topaiala".
Sper sa ajung in curand la mare...sa stau la soare si sa-mi citesc revistele, o carte...sa desenez si sa scriu pe nisip,imi e foarte dor de clipele petrecute pe malul marii, poate anul asta,daca ajung la mare prind si eu un rasarit...mereu mi-am dorit sa vad cum "soarele iese din apa" dornic sa ne incalzeasca inca o zi...sa fac castele de nisip cu tata..imi placea foarte mult cand eram mai mica...dar eram suparata cand valurile imi stricau "regatul de pe plaja" si incepeam sa-l refac de fiecare data sperand ca valaul nu va veni pana nu-l voi termina...Ooof m-a cuprins nostalgia si dorul de mare creste pe zi ce trece..sper sa-l pot potoli anul asta...s-a strans foarte mult...a revenit si cel de anul trecut cand nu am plecat deloc in concediu..Ma bucur ca macar imi raman amintirile si clipele petrecute acolo..din anii trecuti...ma ajuta si scoicile sa-mi mai treaca de dor..ma duc sa-mi aduc 2 scoici si ma asez in pat...

Niciun comentariu: