miercuri, 15 iulie 2009

Melancolica...

Afara e frig, totul e inghetat,am impresia sa si sufletul meu va ingheta in curand. Privesc pe geam, dar nu stiu exact spre ce... privesc afara si gandul imi zboara departe, la tine, dar revin repede la realitate gandindu-ma ca pe tine poate nu te mai intereseaza persoana mea, ca poate incerci sa te apropii de altcineva si pe mine sa ma dai uitarii... simt ca inte noi se rupe ceva, incet..incet dar sigur, si nu vreau sa recunosc, incerc sa-mi demonstrez ca nu este asa, dar uneori cred ca ar fi mai bine pentru noi... pentru mine, continui sa privesc pe geam, vad doi adolescenti tinand-se de mana, imi imaginez ca suntem noi... „noi” pentru mine inseamna tu si eu, oare pentru tine inseamna tu si ea??, nici nu vreau sa ma gandesc, o lacrima imi aluneca pe obraz si cade..inca una, lacrimile mi se innoada in barba.
Suna telefonul... am primit un mesaj... dar nu am curaj sa-l citesc, nu ma pot dezlipi de geam, privesc spre cei doi de afara si-n minte imi apare imaginea ta cu "ea" de mana, plimbandu-va prin fata mea, iar eu privind din casa... Intr-un tarziu ma decid sa citesc mesajul, se pare ca si tu te gandeai in alcel moment la mine si-n mesajul scurt dar cu o mare incarcatura emotionala pentru mine si care incepea sa ma linisteasca scria: „ Te iubesc! Sa nu te indoiesti niciodata de asta. Ti-am trimis mesajul acesta pentru ca simt ca se intampla ceva cu tine, daca vrei sa vorbim, nu ezita s-o faci... sunt aici sa te ascult si o sa fiu mereu langa tine la rau si la bine! Vreau sa stiu ce e cu tine...”. M-am apropiat din nou de geam ... perechea disparuse, poate ca nici un fusese vreodata acolo...poate ca era doar imaginatia mea care imi juca feste...poate ca era dorul meu pentru tine ca nu esti acum langa mine.

Niciun comentariu: